Black and white

928815643

Nu cred ca sunt singura care este innebunita dupa aceasta combinatie. Recunosc sunt un pic plinuta, iar negrul ma ajuta sa scap de aceste mici defecte. Dar nu am sa vorbesc acum de forme, ci de poze.

Pozele vechi de pe vremea mamei, au avut un farmec o data, dar acum cu tehnologi1732555794a asta ce pare sa evolueze de la secunda la secunda, am reusit sa dam forma acestor poze. Astfel a aparut si moda, sau mai bine zis trendul.

Nu fac referire la genul emo, ci mai bie zis, gotic…? E bine sa privim lucrurile si dinn alta perspectiva, culorile acestea doua, spun multe, sau mai bine zis, te lasa pe tine sa iti dezvolti o anumita imaginatie ca sa le comentezi. Viziunea fiecaruia are modul ei de a se manifesta. Asa cum eu vedeam in arta abstracta multe animal, lucruri si uneori peisaje, este o dovada a imaginatiei mele zburdalnice.

Nu vorbesc acum de arta abstracta, deoarece pentru acest subiect am sa va prezint cateva desena ce imi apartin.1897636211

Leave a Reply

