Jocuri video? Aici va rog

Chiar daca sunt fata si eu mai joc cate ceva, poate mai desc decat vreau sa admit. Oriunde intorc capul, aud “vai, ai vazut jocul x, dar ai jucat jocul y. Dar nu ai vazut ce s-a intamplat in z…”.

1_dota-2-screenshot-48Cand descopar in joc nou, devin obsedata, nu mai am nevoie de mancare, apa, nimic. Cazul lui Dota2. Aici deja imi facusem la un moment dat o echipa, jucam cu totii, asa ca ne-am intitulat “familia”. Care mai de care cu vorbele la el, unul chiar m-a sfatuit sa ii spun tata. Treaba devenise serioasa.dota2_razor_by_biggreenpepper-d6jcfuc

Caracterul meu, care nu m-a dezamagit niciodata, Razor, care -am si promis ca am sa-i fac un costum intreg. Dar am ramas la stadiul de vorbe.

Un alt joc de care sunt total atrasa este Dishonored. E acel tip de joc in care crezi ca ai dishonored-walkthroughscapat, si apoi mori. Cam asa s-ar descrie intreaga actiune. Sa nu exagerez, e pin de suspans ce sa combina cu logica. Merita sa il jucati macar o data.

Wallpaper_game_Prototype_by_SeiikyaTot in aceiasi masura vorbesc si despre Prototype 1, il am si pe 2 dar inca nu am ajuns sa il termin nici pe primul. E greu cu mine…Daca eram in locul lui Alex, ma abandonam de mult. Dupa ce m-am omorat de 3 ori intr-o misiune… eram fara sansa.

Alte jocuri… ar mai fi Assassins’ creea TOATE partile , Dark Souls, DMC… si mai sunt, dar acestea mi-au placut si imi plac in continuare.

Leave a Reply

