Schimb de identitate

Probabil de la atata filozofie de clasa a 12-a, am inceput sa o iau rara. Eu si colega mea am facut schimb de identitate pentru o zi. Eu am trecut in locul ei, raspunzand la fiecare care ma striga (o striga pe ea de fapt). Am facut schimb de caiete, de pixuri, eu purtam ochelarii colegei mele si tot asa.

A fost o experienta destul de placuta, am ajuns sa stim ce ne place si cum am raspunde la fiecare intrebare. A fost amuzant cand am schimba telefoanele. Eram in ora de istorie si colega mea deschide telefonul ei (de fapt al meu) si nu nimerea parola, dar vine comentariu inteligent “Phai!! ce proasta sunt, mi-am uitat parola”. Gluma a mers atat de bine incat am ras toata ora spre disperarea profesoarei. Nu toate orele sunt numai lapte si miere, trebuie sa se mai trezeasca si cineva cu hohote de ras.

Am ajuns cum am scris si mai sus, am ajuns sa ne cunoastem mai bine. Trebuie sa recunosc, in patru ani ne-am certat de 2 ori, iar acum ne intelegem perfect. Asa merg treburile, niciodata din prima.

url

Leave a Reply

