Halloween (idei de băuturi)

Bună tuturor
În seara de halloween dacă vreți sa faceți ceva special pentru prietenii voștri am câteva idei de băuturi.

Aveți nevoie de colorant alimentar :

IMG_5687

De suc, cât mai multe culori , eu am luat Sprite, Mountain dew, și un suc verde.

IMG_5688

Căutați pahare cât mai sofisticate și puneti-le acolo. La urma colorantul.

IMG_5686
Puteți adăuga și jeleuri dacă aveți, eu nu am putut pentru ca rămâneau lipite pe fundul sticlei.
Puteți folosi și altfel de băuturi, dar la urma colorantul.

Sa petreceți bine .

One thought on “Halloween (idei de băuturi)

Leave a Reply

