Idei de cadouri

Cu toţii ne-am confruntat de mai multe sau mai puţine ori cu problema cadourilor. Ai o gamă variată şi nu ştii ce să alegi. Credeţi-mă am trecut pe acolo. În curând vine ziua de nastere a unei colege şi nu am nici cea mai vagă idee. Iar piaţa nu mă ajută. Tot ce se rocomandă sunt flori şi bijuterii.

Caut în magazine, ceva special,pentru un majorat, nu pot sa trec nepăsatoare pe lângă ziua ei de naştere, ce fel de prietenă sunt. Dar piaţa din zilele de azi nu prea mă ajută.

ursulet-de-plus-de-la-oana-cu-drag_2d6466fc008c60

Am gasit soluţia, un ursuleţ foarte mare. Nu eşti niciodată prea mare <în vârsttă> pentru aşa ceva. Ai posibilitatea pe acest sait să alegi mărimea culoarea forma, etc. Nu ma pot plânge de preţ, fiind farte convenabil. Ori un buchet de flori care se ofilesc imediat şi un ceas care oricănd se poate strica, aş opta pentru un ursueţ de pluş pentru majoratul ei.

Aletfel arată o jucarie de plus gigant faţă de alte lucruri ce se termină repede sau nici nu apuci bine să te bucuri de ele. Majoratul reprezintă momentul acela speial, unde de la un adolescent de care parinţii răspund pentru tot e faci, devii o persoană MAI matură si cu un bulletin mai nou. Cautând mai mult am început să îmi dresc şi eu unul. Un ursuleţ pe care să îl “flocoşesc” non-stop, pentru că aşa facem noi fetele, strângem în braţe cam tot ce este pufos. Chiar şiin absenţa lui nu mă pot abţine să nu spun un “awwwwww~ ”. Ursuletul acesta scoate copilul din tine.

Având în vedere că in magazine nu gasesti mai nimic ochios, am optat pentru aceasta variant, nu pot sa mă plâng, dar mai mult ca sigur voi avea cel mai original cadou dintre toate.

Sper ca v-am mai dat şi eu o idee de cadou pentru cei care sunt mereu în pană de idei.

Leave a Reply

