Ce a trecut timpul

Debutul l-am avut pe platforma Blog Initiative. Ce vremuri. Nu demult acum daca ma uit in urma. Primul meu articol… desi era pe alt cont, inca simt emotia pe care o aveam cand scriam un articol. Nu stiam ce o sa se intamole mai departe.. ce o sa fac.

Primesc mail-ul de acceptare a articolului, doar dupa ce am vazut la mesaje blog Initiativa, am inceput sa tremur, ce am facut? cu ce am gresit? Asta pana sa deschid mail-ul, unde era scris intr-un mod prietenos pot sa zic, faptul ca am reusit sa am inregistrez cu succes la respectiva campanie. Sa vezi si sa nu crezi. Am fost atat de incantata incat a aflat toata clasa a doua zi. Ba chiar am si cucerit cativa colegi care s-au inscris si ei pe platforma.

Timpul a trecut, senzatia inca e aceiasi, dar a inceput concurenta cu licitatiile. Prima mea licitatie, la un stic de memorie…  incercam sa bag un scor cat mai acceptabil. Si uite asa am castigat. Primul meu lucru de care sunt foarte mandra.

Multe sunt amintirile, dar prea mici sunt cuvintele pentru a le descrie in totalitate. Sunt mandra ca fac perte din aceasta platforma, dar si mai mandra ca am reusit sa intalnesc oameni minunati.

Leave a Reply

