Fac parte din blogosfera

Daca este sa recunosc, Blog Initiativa a fost prima platforma care m-a motivat sa imi deschid un blog. A fost prima usa catre spatiul bogului, dar si pentru a descoperi oameni care nu i-as fi intalnit. Oameni care la randul lor au avut contribuita lor la formarea caracterului meu si la ceea ce scriu azi. Mai putin a fost la schimbarea mentalitatii.

Nu mi-a trebuit mult ca sa ma exteriorizez si sa pun gandurile mele pe hartie, nu se stie niciodata cine are nevoie de ajutor si cauta o parere, asa am fost si eu initial. Sunt mai mult decat recunoscatoare pentru cei care au facut reviu-uri, a celor care au dat un sfat bun si cei care analizeaza la sange ot ce misca.

Im Blog Initiativa, am avut o deschidere mare la monden si la ce se mai intampla pe aici.Nu m-as fi vazut in situatia in care voi scrie cateva randuri pentru a fi publicate, poate doar pentru a le duce la maculatura sau sa fie arse imediat dupa scriere.

Leave a Reply

