Top 5 gustari de savurat la ceai.

Luand in considerare articolul llegat de preferinta mea pentru ceai, am realizat un TOP 5 GUSTARI ce se pot savura la ceai.

In top-ul listei plasez Painea cu unt si gem, ceva ce se face repede, se savureaza si se pleaca la servici/sccoala. Glumesc, este ideal pentru un week-end, de savurat, eventual admirand un peisaj. Dar cu la noi vara ploua de rupe si iarna sunt minti de zapada dati la o parte de pe sosea, ma indoiesc ca ve-ti simti pasiunea.

mg_0251

Pe locul doi as plasa o prajitura, ma gandesc la o alba-ca-zapada. Pentru un ceai de plante, merge ceva dulce numai bine. Ceaiul ni prea dulce astfel incat diferenta de gust s nu se simta. Spun ceai de plante intrucat plantele dau un gust mai puternic decat toate pliculetele tratare sau eu stiu.. granulele, pe care le gasin in comert. La aceasta combinatie merge alba-ca-zapada, care este o prajitura fina.

Fotografie2098

Pe locul trei , as alege o briosa, aici nu am pretentii, cea din comert e foarte buna, poate una cu caise… Zic una de caise intrucat o briosa de caise a fost ultima pe care am mancat-o. A fost foarte buna si chiar as mai vrea sa incer una. Nu ma arunc la birosele facute in casa, intrucat mereu imi vine rau, nu zic ca nu sunt bune, dar eu am probleme cu fierea si nu stiu da ce nu imi priesc.

Briose-cu-caise

Sa nu excludem nici cerealele din alimentatie. Nu mi-a trecut prima prin gand si nici nu as fi puso prima intrucat la mine diminetile insemna, trezit, spalat, imbracat, aranjat si plecat. Nu mai incape nimic intre ele. Pentru 5 minute de somn sunt in stare de orice. Asa ca pe locul paru sunt cerealele, care desi au unn continut bogat de fibra sunt si foarte bune, mai ales cele cu fructe confiate, ce merg cu un ceai, clad dulce.

perechea-perfecta-ceaiul-si-micul-dejun-afla-care-sunt-combinatiile-potrivite_size1

Ultimul dar nu cel din urma o bucatica de chec. Cine poate refuza o bucata de chec. Fie el cu gem sau cu multa chiocolata…. *mmmm*. E bine sa il faci dupa gustul tau, eu una il prefer fara PREA MULT ZAHAR, dar alti membri din familia mea nu impartasesc aceleasi gusturi. “Gusturile nu se discuta” -se barfesc-.

chec-main1

Voi ce parere aveti despre acest top 5?

Leave a Reply

