A iesit Soarele!!!

Dupa cum a spus pe la multe canale de stiri, soarele statea ascuns dupa nori de mai bine de trei saptamani, dar astazi parca a iesit sa ne aminteasca de prezenta lui. Desi timid a avut un efect imediat, de la frigul de dimineata am ajuns cu geaca descheiata si fara caciula pe cap acasa. Si temperaturile par mai promitatoare, dar pan final soarele a reusit sa ne mai dea un pic de viata.

Eu unna chiar i-am simtit lipsa, fiind nascuta vara si sub semnul soarelui, absenta luui m-a facut atat de plostita, incat dormean 24/24. Acum chiar ce discutam cu prietena mea. Eram in statie, ma batea soarele si eu zambeam.. fara motiv. Cred ca am fost destul de creepy sau unii cred ca m-ar fi ridicat de acolo si ma trezeam pe la spitalui 9…. cine stie

Leave a Reply

