Do it yourself : Fulg

Ca tot vine craciunul daca nu avem fulgi de zapada… facem. Am sa va arat cum se face un fulg mare.

Mai intai avem novoie de :

  • Un foarfec
  • 5 foi albe
  • un capsator sau lipici, dar mai bine capsator
  • un pix sau creion
  • o linie mare

IMG_6019

Bun, daca aveti materialele pregatite trecem mai departe.

IMG_6011

Trebuie sa facem patrat din hartia A4, daca aveti deja patrate treceti mai departe.

IMG_6012

Indoim de a ramas de unde am indoit prima data.

IMG_6013

Apoi rupem, ca sa ne ramana doar patratul.

IMG_6014

Cam asta ar trebui sa ne ramana.

IMG_6016

Indoiti foaia la loc si luati linia si pix-ul, urmand sa trageti linii dupa cum urmeaza :

IMG_6017

Aveti grija sa AVETI ATATEA LNII IN DREAPTA CAT SI IN STANGA!.

IMG_6020

Cum spuneam , avem nevoie de 5 bucati.

IMG_6022

Aici trebuie sa taiati, pana la liniile ce erau trase pe mijloc.

IMG_6023

Cam asa trrebuie s arate cand o desfacem. Am notat cu cifre numarul lor, voi puteti sa aveti cate linii vreti, dar pentru pasul urmator am vrut sa scot in evidenta modul in care vor fi capsate.

IMG_6024

Am luat 1 cu 1 si le-am capsat, dar le-am intors astfel incat sa se prinda. Mai pe inteles, varful sa fie la interior.

IMG_6025

Intoarcem pe spate si le prindem in acelasi mod.

IMG_6026 IMG_6027

Facem asa pana se termina liniile, una pe fata ,urmatoarea pe spate.

IMG_6028 IMG_6029

Asa trebuie sa arate una. Asa tebuie sa arate si urmatoarele 4.

IMG_6030

Acum trebuie sa le prindem intre ele. O data trebuiesc prinse de ultima linie, de ultima linie de la urmatoarea parte a fulgului.

IMG_6033

Dar si bazele celor doua rebuiesc prinse. Baza va fi centrul fuulguli de care vor fi prinse toate partile.

IMG_6031 IMG_6032

IMG_6034

Asa ar trebui sa arate dupa ce le-ati prins de baza si de “aripioara”

IMG_6037

Asta este rezultatul.

Leave a Reply

