Vocea Romaniei~

Poate suna cam ciudat dar imi place rock-ul, printre alte genuri de muzica. Desi stau si ascult formatii ca NICKELBACK, Linking Park, Three Days Grace si multi altii, am stat un moment dat si m-am gandit cum ar fi daca si tara mea ar avea asemenea talente in acest gen de muzica; cum ar fi sa ascult in limba romana versuri de aceiasi capacitate vocala, sentimentala etc, in masina?

Poate doar cativa ma vor intelege, dar sentimentul national se manifesta puternic la mine. Nu pot sa zic a nu imi plac formatiile mentionate mai sus, din contra, simt un respect pentru performanta lor, dar nu renunt la speranta de a aparea si pe piata romana si asa ceva.

Cu Tiberiu Albu, parca a aparut speranta si pe strada noastra. Performanta lui a intrecut pe multi la varsa lui, sper sa faca o performanta din asta, sper s apuc o zi in care sa ma trezesc cumparand bilete a concertele lui si sa traiescc aceleasi sentimente pe care le am la concertele formatiei Nickelback sau Three days grace, precum si multi altii. Va invit sa votati vineri favoritul la Vocea Romaniei dupa ora 20:30 cand incepe emisiunea.

Leave a Reply

