Cum stati cu bradul?

Cred ca este un topic foarte frecventat la ora asta, faza cu bradul si craciunul. In ce faza sunteti? Brad neinceput? Inceput si neterminat? Va mandriti cu el deja? Eu una nici nu l-am inceput.

1422881622

Lenea e cucoana mare, maine mi-am propus sa incep asa… usor, nu prea repede ca fuge bradul. Este unu artificial de 2 metri. Imaginati-va doar cat ia sa il desfac, creanga cu creanga. Apoi sa il mai si imbrac. Dar are fata timp. E vacanta….

Cadouri? Multe?Putine? Aici trebuie sa admit ca  nu sunt fana a surprizelor, nu imi plac deloc. Vreau sa stiu ce mi-se ia , eventual sa fiu acolo, intrucat gusturile nu coincid deloc, ala mele cu ale colegilor mei sau al parintilor. Cu bani in plic s-a rezolvat totul.

682886273

Pentru familie nu prea am inspiratie, ei sunt in aceiasi situatie cu mine. Vor sa fie ei acolo cand alegi cadoul. Nu e usor sa surprinzi PLACUT familia mea. O familie de mofturosi.

Eu am primit deja cadoul, asa ca nu isi mai bat capul parintii, il bat pe al meu.

Alt subiect de senzatie … cum stati cu zapada? mai faceti fata? O mai duceti? Puteti trece de ea? S-a facut tunel?

Erau ierni grele odata, ERAU. Dar acum nimic nu mai e la fel, incep sa imi fie dor de zapada, eu care o urasc… Era frumos acolo, un omulet de zapada…

-1295774963

Poate in paint sa il facem, sau pe hartie. Craciun fara zapada e ca vara fara soare….

Oricum sper sa aveti sarbatori fericite cu totii, tot ce va doriti, sanatate voua si celor dragi. Multumesc celor care ma urmaresc, numarul lor creste pe zi ce trece si nu stiu de ce… Va doresc sa aveti parte de un an la fel de bun, sau mai bun decat acesta.

Nu e ultima mea postare pe anul acesta…. trebuie sa fac update cu bradul meu, cu mandria mea!!!

Leave a Reply

