De cate ori tehnologia ne-a scos din impas?

Azi am sa vorbesc despre cum m-a ajutat tehnologia anul asta. Fiind la sfarsti de an, merita o recapitulare.

Telefonul de care nu m-as fi lipsit. Pe langa faptul ca a trezeste in fiecare zi… si imi vine sa il arunc pe geam, are si el partile bune. Harta de exemplu. Nu stiti cat de greu este sa gasesti Pestera Liliecilor. Nu este nici un indicator in tara asta, care sa te duca acolo. Vorbesc ca doar eu stiu cat am cautat-o. Dar nu este singurul obiectiv turistic pe care l-am cautat de am innebunit, ai mai fost. Pestera Chisatoarea, reprezinta un alt exemplu, dar cu google map de pe iphonul meu m-a facut mandra de investitia pe care am facut-o cu telefonul.

Tot la telefon fac referire, faptul ca am fosibilitatea de a comunica rapid si eficient cu familia de oriunde in lume si pot sa folosesc camera. Generatiile care vin, doar in poze sa mai vada telefoanele pe care le aneam noi acum 10 ani. Si acum imi aduc aminte de Simensul meu e20. Ce telefon… pe vremea aia, aia era perfrmanta. Nu facea poze, fara internet, fara GPS. Telefon de sunat si atat.

Drotul sau placa de intins parul sunt alte lucruri pe care nevoia le cere la o fata. Am un par drept de nu se poate, doar pe ceata il pot face cret. Am acum un drot care m-a salvat. Parul meu e cu personalitate nu am ce sa ii fac. El sta cum vrea, dar cum vreau eu nu.

Calculatorul o necesitate la casa omului. Cu calculatorul am ajuns sa fac.. ceea ce faceam si cu telefonul dar mult mai repede. Un loc de stocare a tot ce exista, dar fie vorba acum, e cel cu care am inaugurat site-ul blogalinitiative.ro . Calculator nou, am zis ca am posibilitatea sa fac 10 lucruri o data, sa ascult muzica, sa scriu, sa dwnloadez 50 de filme o data, sa instalez si 3 programe, etc. E vorba aici si de performanta, dar ce am rut s punctez este ca debutul pe blog l-am facut cu noul calculator. Pana acum nu m-a dezamagit, si sper sa o tina asa in continuare.

Tassimo un alt lucru bun la casa omului. Aici tine de fiecare. Eu una daca nu beau cafea dorm toata ziua,dar ma si enervez mai repede. De cand ma trezesc, pana ma imbra pana ma spal, se fae o cafeluta si poti sa iti incepi ziua foarte bine. Asta pana ti-se termina resursele.

Lista poate continua, cu masina de spalat care iti protejeaza manechiura, aragazul care te apara sa nu faci foc in casa si sa arzi totul, hota care tine la imaginea ta, ma refer la faptl ca atunci cand deschizi geamul < la o mancare gen gratar> sa iasa fum ca la incendiu… un burghiu <cred> ca sa mai stresezi cativa vecini.

Legat de burghiu si alte lucruri de genul acesta, stateam si ma gandeam de ce atunci cand sa deshis Praktiker-ul, toata lumea a cumparat fierastrau, burghiu, secure, si tot felul de obiecte, sunt tare curioasa cum o sa le faca viata mai usoara. Poate in cazul unui atac zombee, Atunci da, viata ta va fi mai lumga pe zi ce trece.

Leave a Reply

