Favoritele lunii decembrie

Dupa sarbatori, m-am gandit sa fac un top cu preferatele mele pe luna decembrie, cu cateva exceptii: colorantul meu rosu si fixativul de la syoss.IMG_6106

Incep cu oja de la Leydi, la care m-a atras foarte mult culoarea rosu intens. La prinul magazin pe care l-am gasit, la asa am apelat. M-am uitat la toate gamele, nimic interesant. Culoarea mi-a placut si stiam ca o sa imi fac paru rsu cu colorat s am zis ca o sa mearga.

Ochelarii de soare!! Poate o sa ziceti ca sunt nebuna dar am iesit cu ochelarii de soare o data, mai precis cand ningea puternic. Am avut o treaba care nu mergea amanata si am plecat din casa cu caciula si fulatul la nas, dar si cu ochelarii pe fata. Am mers ca o eroina, m-au salvat pentrru ca megeam cu vantul in fata.

Parfumul Victoria loe letter de la COTE D’AZUR care miroase demential. O filosesc mai rar, dar cand il flsesc, toata lumea sta lipita de mine.

Si evident ceasul Fossil pe care l-am primit de craciun. Arre o culoare crem care se asorteaza cu orice.

In top mai intra si LONCOLOR TRENDY COLORS SAMPON NUANTATOR rusu funky, ambalajul ll-am aruncat dupa ce l-am flosit…. nu m-am mai gandut sa ii fac si o poza. Folosesc nuantatorul pentru ca e mult mai ieftin. Si va spun de ce. Eu folosesc un sampon vichyde care imi uusuca parul foarte tare, deci e puternic. O data ce il folosesc se duce foarte multa culoare de pe par. Nefiind natural de decoloreaza, asa ca folosesc nuantatorul fata de sampon care imi mai arde si parul.

Ultimul dar nu cel din urma fixativul syoss care a rezistat ca un erou. S-a terminat si el, cca doar fondul meu de tent are cantitate infinita. Inca mai tine parul de la revelion si am trecut printr-un somn, si o noapte “agitata”

Leave a Reply

