8 obiecte de cumparat in 2015~

Incep cu planul pentru 2015. Ca obiective pe langa intrarea la facultate si sa iau bacalaureatul, mi-am propus sa achizitionez urmatoarele produse. Desi acest articol face deschiderea mea in anul 2015, nu inseamna ca nu ma voi ocupa si de alte activitati.

1.Tassimo, inca de la sfarsitul anului 2014 mi-am dorit unul, dar anul asta nu mai scapa.

Tassimo-t20-coffee-maker

2.Iphon 5s, nu ma duc la 6 ca nu ma pasioneaza chiar atat de mult, dar la heneratia 5 au aparut multe lucruri noi fara de 4s al meu.

iphone-5s-wireless

3.Un aparat de fotografiat profesional. Poate ca cozele facute cu iphonul si cu nikon-ul meu arata bine dar vreau ceva mai bun. Un DSLR Nikon.

aparat-foto-digital-nikon-d3100-kit-18-55-vr-af-s-dx-red

4. Un inel de aur.Aurul aduce mult noroc, iar eu am nevoie anul acesta de mult.

inel-aur-galben-rubin-0-88-ct-si-diamante-1300-ron

5. Casti beats. Nu sunt fan al lucrurilor care stiu ca o sa se strice, schimb cam o pereche de casti la jumatate de an, deci stiu cum este. Beats nu cred ca va fi o exeptie, dar totusi… incercarea moarte nu are.

Monster-Beats-by-Dr-Dre-Studio-1

6.Poate o sa para deplasatfata de ce am enumerat mai sus dar vreau mai nou hartii Cartoane embosate. Am o idee de cutie ce vreau sa o creez, doar ca imi lipsesc materialele.

14116282152896075-item

7.Nu cred ca intra la categoria de obiect dar totusi e hartie. Bilete la tomorowland

5676c-sam-0963

8. Un costum, ma catva haine care imbinate pot fac un costum de exceptie, dar vreau unul are chiar sa il pot numi costum, sa nu mearga o piesa fara alta.

Sacouri-femei-online-ieftine-cambrate

A fost o provocare ssa fac acest top. Pozle nu imi apartin.

Leave a Reply

