Ce cadouri i-as lua iubitului de pe mindblower.ro

Cu toate avem în minte un bărbat ideal, cum trebuie să arate, cum trebuie să miroasă, cum prebuie să se poarte, etc. Dar ce faceţi atunci când apare un vânător care vă dă visurile si criteriile peste cap?

Aşa începe orice poveste, băiatul din autobuz… băiatul de pe stradă, băiatul din cartier. În cazul meu, băiatul din autobuz, a dat planurile peste cap, cu parul lui, cu vocea, cu parfumul sau aftershave-ul. Toate m-au influenţat, atunci cănd a deschis gura să raspundă la întrebarea a două doamne, ce cereau indicaţii legate de transport.

Totul a început cu “Staţi aşa să vă explic…” de acolo m-am pierdut. Privirea lui, căt şi gestul de a ajuta pe cineva, nu m-au impresionat atât de mult cât m-a impresionat mirosul lui. Cu riscul de a mă repeta, a fost magnific. Şi aşa am început acum să ma preocupe ideea de cadouri pentru Valentine’s day.

Cu toţii ne-am confruntat de mai multe sau mai puţine ori cu problema cadourilor. Ai o gamă variată şi nu ştii ce să alegi. Credeţi-mă am trecut pe acolo. În curând vine ziua de nastere a unei colege, sau în pas cu noutatea, cadou pentru Valentine’s day şi nu am nici cea mai vagă idee. Iar piaţa nu mă ajută. Tot ce se rocomandă sunt flori şi bijuterii.

Caut în magazine, ceva special,pentru un eveniment, nu pot sa trec nepăsatoare pe lângă această sărbătoare fara să îi dau iubitului meu un cadou semnificativ, ce fel de prietenă sunt? Dar piaţa din zilele de azi nu prea mă ajută.

Am găsit soluţia pe un site  . Site-ul are la bază idei de cadouri, şi chiar de la început am observant o harta de stele foarte mare. Nu eşti niciodată prea mare <în vârsttă> pentru aşa ceva. Ai posibilitatea pe acest site să alegi mărimea dintr-o gamă foarte mare. Nu ma pot plânge de preţ, fiind farte convenabil.

Aletfel arată o harta la care te poti uita o viaţă, faţă de alte lucruri ce se termină repede sau nici nu apuci bine să te bucuri de ele. Acest eveniment reprezintă momentul acela speial. Cautând mai mult pe site-uri, am început să îmi dresc şi eu unul. Să ma uit sis ă privesc minunaţiile, dar mai mult, să imi pu o dorinta pe fiecare stea în parte.

Având în vedere că in magazine nu gasesti mai nimic ochios, am optat pentru aceasta variant, nu pot să mă plâng, dar mai mult ca sigur voi avea cel mai original cadou dintre toate.

Sper ca v-am mai dat şi eu o idee de cadou pentru cei care sunt mereu în pană de idei.

Leave a Reply

