DERCOS Șampon anti-mătreață pentru păr gras de la Vichy

Pot sa spun ca mi-am format deja o parere destul de buna, dupa 7 ani de cand folosesc acest sampon. Ma chinui cu “cojitele” de prin clasa a 6-a. Acum ca am scapat de ele, nu aveti idee cat de fericita sunt.

Nu am sa spun ca are doar parti bune, dar pana acum cee bune le intrec pe ccele rele.

Ce mi-a placut :

  • M-a scapat de cojite!!
  • Tine cam un an si sa va spun de ce: este foarte puternic, asta ar fi cam al treilea avantaj. Dar in acelasi timp usuca foarte tare firul si nu mai putem vorbi de volum. De accea alternez. Daca ncercati asta pentru prima data, folositil cam 3-4 luni, pana terminati o stila, sau chiar mai putin ca sa va dati seama de efect. La cei 7 ani ai mei, imi permit sa alternez intrucat nu mai am nimic pe scapl. Alternez cu unul de plante mai usr, cumparat de la avon. IN NICIUN CAZ WASH&GO sau alte minuni din comert care fac publicitate ore in sir. Daca e la televizor nu inseamna ca este si bun.
  • Concentrat, aproape ca nu face spuna la prima spalare, de aceea ma spal de 2 ori.
  • Legat de miros nu ma pot pronunta, e destul de OK

Ce nu mi-a placut:

  • Pretul este destul de piperat, cam 50 de lei sau daca prinde-ti  oferta de 75 la 2 produse intra categoric la avantaje
  • Sticla nu prea este estetica, dar pana la urma nu ma spal cu sticla ci cu continutul
  • Faptul ca este prea puternic, si daca folosesc un balsam de par (nu si cu gerovital, se pare ca vichy si gerovital si impaca) incep cojitele sa apara iar si sa se ingrase parul si mai tare.

Cam aasa stau treburile. Va spun din experienta, doar eu stiu cat sapun de casa am bagat in parul meu, sau cat otet am consumat. Ca sa nu excludem si faza cu oul sau sampunurile de la Eucerin. O gramada de bani aruncati si pe la doctori, care pana in final s-au redus doar la parerea unei prietene care la fel foloseste samponu de cand o stiu.

IMG_6143

Sper sa va foloseasca la ceva acest articol.

Leave a Reply

