Improvizatia ca a doua natura

De ce am deschis acest subiect? Pentru ca am avut o situatie un pic ciudata, iesita din normal.

A trebuit sa prezint un proiect cu colega mea de banca, legata de o carte intitulata Faust de Johann Wolfgang von Goethe. La proiectul nostru, eu am fost responsabila cu cititul si colega mea cu biografia si pozele. Ajuns in fata casei a trebuit sa prezntam si pozele, colega mea nestiind ce e cu poza  respectiva, eu a trebuit sa salvez aparentele. Si m-am trezit vorbind. Incercand sa salvez nota noastra, am inceput sa leg cateva cuvinte si sa improvizez, sa arat faptul ca stiu despre ce este vorba, chiar daca nu vazusem poza aia in viata mea, Dar am reusit sa improvizez ceva si sa ne salvez.

Apoi profesoara mi-a cerut cateva date din carte si sa povestesc un pic. Avand in vedere ca am citit doar primul volum si rezumatul la finalul operei, iar profesoara imi cerea detalii, am inceput sa creez eu detalii, care sa se muleze pe situatie.

Si uite asa am luat noi 10 la literatura. Daca ar fi sa mai adau un argument la aceasta activitate de improvizare, este o a doua natura pentru avocati (ceea ce vreau eu sa devin), care trebuie sa intrpreteze o situatie si sa o exploateze de 1000 de ori. Nu e usor si meseria asta, dar daca ai pregatirea necesara poti sa le depasi pe toate.

Trebuie sa mai ai si inventivitate, ca sa ai cuvintele la tine.

Leave a Reply

