Produse romanesti! Parfumuri de Esenta!

Am cateva luni bune de cand scriu pe blog si de aceea, pot sa admit ca am si bloguri pe care le urmaresc cu drag. Am fost surprinsa cand am gasit postat pe  Un Blog Simplu,o recomandare de concurs. Este vorba de site-ul El-Divino.Desi “imi este peste mana” sediul lor principal, fiind situati in Bucuresti, am cercetat si eu site-ul, ca sa vad oferta.

Gama de parfumuri este variata, de la parfumuri pentru femei, barbati si copii, after shave pentru barbati si parfumuri de corp ( body mist ) dama pana la parfumuri pentru ambianta.

Acest site detine si o rubrica de inscriere pentru viitorii parteneri, punand la dispozitie un set de monstre si un catalog de arome de parfumuri.

Testere Parfumuri EL-Divino

esenta-pentru-blogg

Preturile parfumurilor El-Divino, sincera sa fiu, sunt mai avantajoase decat cele din comert, la care pana la urma, se plateste cel mai des “numele si firma” nu continutul sticlei de parfum.

Nici la capitolul promotii nu stau prost avand o pagina speciala in cadrul site-ului cu promotii pentru Sf. Valentine si luna Martie.

Pentru a va convinge, El-Divino organizeaza un concurs pentru persoanele ce detin un blog si doresc sa testeze produsele lor si esentele de parfumuri.

Aveti aici regulamentul concursului cu speranta ca putem schimba pareri.

One thought on “Produse romanesti! Parfumuri de Esenta!

Leave a Reply

