E la moda, e pe val

Am vazut la ai multe persoane pe care le urmaresc aceasta moda de a spune cateva cuvinte despre tine. Asa cum am facut si in alt articol (aici), ma gandesc sa mai fac unul.

1. Unde te-ai născut?

Untitled
In Galati. Orasul fara cinema si al oamenilor care fac sant pana la Braila, DOAR pentru cinema.
2. Ai fost numită după cineva?
Da, dupa fata lui Decebal.
3. Când ai plâns ultima dată?
Acum 3 zile, cand ma uitam la un film de actiune. Nu ar trebui sa surpinda pe nimeni, eu plang la orice gen de muzica.
4. Ai copii?
Nu si nu o sa am prea curand. Job-ul inainte de toate.


5. Dacă ai fi altă persoană, ai fi prietenă cu tine?
O întrebare buna. Am sa zic DA, doar ca sa salvez aparentele. Cand de fapt e deajuns sa ma sufar pe mine, dapai sa mai am o prietena ca mine. Nu cred ca se ca intampla asa ceva.

6. Ai animale?
Da, am o nimfa pe nume Roko. Imi mananca zilele si nervii.

 

7. Foloseşti sarcasm?
Da! Fara pic de retineri, chiar daca sunt unii care se uita la mine ca la felul 15, dar e si mai amuzant cand intalnesti pe cineva care il intelege si care mai vine si cu replia.

8. Ai face bungee jumping?
Mi-e frica de inaltimi, dar daca ma trezesc in avion si ma impinge unul de la spate, nu am ce face. Ma arunc cu capul.

9. Care sunt cerealele tale favorite?
Nu am cereale favorite (nici nu consum) dar daca ar fi sa aleg, as alege Lion

10. Ce culoare au ochii tăi?
Căprui.

11. Scary movies sau happy endings?
Filme de groaza!! Fiecare e diferit in felul lui, dar cela cu happy ending, deja stii ce o sa se intample.

12. Ai fraţi sau surori?
Nu. Forever alone.

13. Computer sau TV?
Computer clar. Nu ma uit la televizor pentru ca nu am la ce, de politica.. nu ma intereseaza si sa vad cine a mai murit la stirile de la ora 5, chiar nu ma pasioneaza.

14. Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană?
Comportamentul, şi dacă merită să-mi fie prieten sau nu.

15. Care este mirosul tău preferat?
@..@, cel de crini cred…

16. Cel mai lung timp petrecut departe de casă?
Cam 7 zile, atunci cand am mers in excursii sau in concedii.

17.  Ai talente speciale?
Ce e ala? Poate la un desen de nu stie nimeni desre ce e vorba. Sau talentul pesuasiunii! Daca e talent, atunci ala e al meu.

18. Ce hobby-uri ai?
Jocuri pe calculator si desen. Cred ca e deajuns, ce e mult strica.

19. Eşti îndrăgostită?
Nu am fost niciodată.

Sper ca acum ma cunoasteti mai bine. Daca aveti bunavointa de a face si voi o scurta prezentare, va rog sa lasati link-ul in comentarie, ca sa stiu cu cine am de aface

4 thoughts on “E la moda, e pe val

Leave a Reply

