Vacanta cu strainii

Tin sa mentionez acum ca excursia am avut-o anul tecut prin aprilie. A fost cu un program european si a avut ca scop schimbul experientei. Elevii sau mai bine zis liceenii au venit din Turcia si Slovacia.

Ca program turistic am vizitat cu ei Castelul Peles, Castelul Bran, Casa Poporului, Cabana 3 Brazi, multe mall-uri si cam atat.

IMG_4902

IMG_4453

Cu ce m-am ales dupa acest eveniment? Cu revizualizarea obiectivelor turistice la care ajung foarte greu, spre exmplu, Castelul Peles l-am vizitat cand aveam 6 ani si nu prea imi mi aduceam aminte foarte multe. Multe poze si self-iuri si evident sa vad daca ma descurc cu engleza mea.

Ce nu mi-a placut: strainii nu au fost atenti la nimic si se mai comportau si ca niste barbari. Cica romanii nu sunt civilizati dar ei deja erau periculosi. Faceau zgomot si nu erau atenti, se imbatau seara, iar dimineata mai abeau un pic si urcau in autocar in “patru labe”.

Evenimentul in sine mi-a placut foarte mult si sper sa mai particit si cu alte ocazii.

Pacat ca nu am prins si evenimentul de 5 stele de la Sun Plaza. Sigur deveneam #clientde5stele

Leave a Reply

