Buna! Am reinviat cu noile achizitii!

Inca nu am murit, dar ai mult ca sigur zac prin foile de la istorie si romana. Desi numarul lor ncep sa ma depaseasca, am facut loc de un oment pentru respiro si am facut putine cumparaturi.

Circula prin clasa mea cartea “1001 de adecaruri care o sa te faca sa te ca*i pe tine de frica” pe care am gasit-o la o oferta SUPER de 11 lei pe elefant. Din ce am citit aici sunt cateva adevaruri care te dau pe spate, unele stiute altele mai putine. Doar jumatate de carte e scarboasa.

Poseta… am cumparat-o fata sa o am in plan. Am avut nevoie de o poseta ca sa imi pun cartile actunci cand merg la precatire. Cealalta poseta e cam prea eleganta.

Farmec, crema pentru pete si pristrui, a fost o necesitate. De cand cosurile mele incep sa devina din ce in ce mai agresive (pana acum, acum ma gandesc sa acopar ce am stricat), am incercat pe un obraz. Precizeaza ca nu trebuie sa fie nicio rana deschisa, asa ca am dat e obrazul mai putin afectat si pot sa spun ca sunt mandra de ce vad. Schimbarile sunt semnificative. (P.S a costat 12 lei)

Rimelul… arma mea. Nu an neaparat nevoie de el intrucat am fost binecuvantata cu gene lungi, dar il folosesc … ca sa ma pieptan la sprancene cu genele mele. >.<

O pensula pentru fondul de ten! Am cautat pensula si la un pret rezonabil. De cand am vazut in revista lady’s o pensula la 7.5 am zis ca trebuie sa fac o cercetare de piata mai intai. Dar pana la urma am cumparat ceea ce se vede la un pret de 10 lei.

Si o oja de la oriflame, nu sunt eu mare fan dar am sa scriu despre ea cand am sa o folosesc.

The beauty behind your skin

The beauty behind your skin

Leave a Reply

