Prima mea comanda de pe Aliexpres

M-am hotarat intr-o zi sa fac comanda de pe ebay prima data. Si m-a straduit atat de mult  sa imi fac un cont PayPal, ca mai apoi sa gasesc un site (Aliexpress) care avea preturi mult mai ieftine.

Pe langa faptul ca pot plati cu cardul, fara PayPal din ce am observat, pachetul vine in cel mult 2 saptamani si am o discutie destul de buna cu expeditorii. Evident ca mai sunt si “tarani” care mai pun si conditii. Spre exemplu la o comanda am primit codul de urmarire, pachetul costand 1$. Dar sunt alti vanzatori care iti cer sa faci o comanda de 50$ ca sa ofere cod de urmarire.

Untitled

La fel ca pe ebay, trebuie sa tii cont de punctajul lor si majoritatea sunt de 95-97% nu prea poti sa faci diferenta.

Cum am mai spus, transpurtul lor este rapid, dar am cateva “mici probleme” cu doua dintre pachete, au fost trimise dam la 10 zile de la comanda facuta, in comparatie cu altele pe care l-am facut in aceasi zi. Sper sa vina si ele.

Un alt lucru de care tin sa atrag atentie, cititi bine ce contine sau cum trebuie sa arate.

Singurul lucru ce ii lipseste este acea optiune de a licita. Daca avea si asta avea concurenta stransa cu  ebay, mai ales ca aliexpress are si preturi mai mici.

One thought on “Prima mea comanda de pe Aliexpres

Leave a Reply

