Parfumul este învelişul pe care îl porţi oriunde, oricând. Un lux accesibil

Am adus in discutie prin februarie parfumurile El-Divino, iar acum am sa argumentez alegerea mea pentru parfumurile produse in Roamania.

Parfumurile sunt create in Romania, dar El-Divino colaboreaza cu un mare producator francez de esente de parfumuri, astfel incat parfumurile capata o calitate deosebita.

IMG_6429

Am avut ocazia sa testez cateva produse ale brandului El-Divino. Pot spune ca m-au impresionat dupa ce am facut un test de persistenta .

Am primit de la El-Divino:

-o apa de toaleta din esente frantuzesti 013 (8 ml)

-Un spray de corp cu aroma de rodie (100 ml)

IMG_6433

Apa de toaleta am realizat ca are un miros foarte dulce, ce persista. Am incercat parfumul acesta intr-o sala plina de oameni, doar cu doua pufuri am reusit sa parfumez toata camera. Toata lumea intreba de unde vine parfumul.

IMG_6430

Spray-ul de corp are cu totul alta poveste. Are o esenta  imbietoare ce imi aduce aminte de iarna, anotimpul roiilor. Persista si acesta dar nu are um miros foarte puternic incat sa acopere toata camera ci doar ca sa il simt eu. Are si rolul de a hidrata pielea.

Nu ma pot desparti de spray-ul cu rodie. Cei de la El-Divino m-au nimerit la punctul sensibil. Mirosul ma trimite la o baie cu spuma si ma relaxeaza.

Va invit si pe voi sa incercati essentele de la El-Divino si sa facem schimb de experienta.

esenta-pentru-blogg

Leave a Reply

