Acel moment când te dau banii afară din casă

Am zis și eu să mă plimb cu mașinuța, dar nu puteam sa merg cu ea nespălate. Așa că am dus-o la spălătorie și am facut-o frumoasă.
Mă opresc pe la un magazin să cumpăr câteva farduri .
Cat am stat în magazin (10-15 min) a plouat, îndeajuns de mult încât sa îmi strice toată mașina. Dar ce strălucea când am plecat…
Astazi la fel, mașina curată, am stat 2 ore pe undeva și BUN, ploaie. Nu ploua tare … și nici nu a durat mult. Dar a fost cât sa îmi strice iar mașina.
Ăsta e blestemul meu, sa nu mă pot bucura de o mașină curată.

3 thoughts on “Acel moment când te dau banii afară din casă

Leave a Reply

