Reactii adverse la noutate

Fiecare are un mod aparte de a se manifesta atunci cand vine vorba de ceva nou. Spre exemplu, de fiecare data cand ma urcam la volan , in orele de curs cand am dat de carnet, de fiecare data tremuram toata sau cand ma asculta profesorul de economie, doar eu stiu cat tremuram si atunci. Stiam lectiile la parfectie dar tot era acea frica… Oricum, partea buna este ca eram singura cu 10 pe linie din clasa si se mentine acest lucru.

Un alt exemplu ar fi … plecarile mele in cantonamente cu baschetul, acolo emotia mea se manifesta prin mai multa energie, astfel am dat primul meu cos de 3 puncte.

Cand vorbesc in public, am trac. Pana ajung la o concluzie si aceea e ca ” Frate, fie ce o fi. Cu capul inainte”. Pot sa spun ca mi-au iesit toate de atunci.

Chiar si faptul ca m-am apucat de blogg-ing. Nu a fost nimeni in fata mea care sa ma indrume sau sa imi dea un sfat atunci cand aveam nevoie. Chiar daca mereu regret ca nu exista cineva care sa ma traga si pe mine in sus, sunt o fire ferma, rece si hotarata. Nu am prea multi prieteni asta o recunosc, dar acei prieteni sunt alaturi de mine mereu si ma scoala de la ora 7 in weekend. Le MULTUMESC FOARTE MULT.

-22467641

Leave a Reply

