Ce fel de copil am fost cand eram mai mica?

Ieri am simtit nevoia sa reiau jocurile copilariei mele si am inceput cu Warcraft III. Impresii dupa 10 ani de cand nu am mai jucat? Nu mai stiu sa joc, aceasta este concluzia la care am ajuns dupa 7 jocuri pe care le-am pierdut. T..T

Doar dupa ce am dat la easy si am jucat in echipa cu inca 3 am reusit sa omor si eu ceva. De una singura sunt praf. Cand eram mica nu aveam problema, acum totul pare mult mai greu.

Sau ce ziceti de jocul Sims 2? Ii mai aduce cineva aminte de el? A fost un joc e cinste. Si pe acesta l-am pus, dar mai mult ma lupt cu Sims 4. Aceiasi idee, alta grafica.

Compar jocurile de atunci cu cele de azi… nu visam eu la Dota pe vremea aceea sau jocurile de browser. Pe ce browser sa joc? Internet Explorer si pe un calculator de 150 de G? Cred ca dadea restart din 5 in 5 minute.

Au avot si calculatoarele astea vremea lor de glorie, acum de a un monitor cu tub s-a ajuns la calculatoarele Mac. Costa 100 de milioane dar macar ocupa cat un monitor si atat.

Leave a Reply

