Continui cu shoppingul de pe internet.

In perioada asta a anului, cand soarele intra timid prin geamurile clasei, se trezeste la viata un sentiment… de a pune muzica la o boxa portabila in clasa. Acum a deventi o moda printre noi. Cine are o boxa e deja o persoana importanta in socetate, un al doilea Steve Jobs.

Trecand mai repede la subiect si facand legatura cu titlul, de cand am “prins curaj” sa fac cumparaturi de pe internet, am facut si eu o comanda de o boxa pentru telefonul meu. Nu pot sa raman in urma cu tehnologia.

IMG_6581

O prima impresie este legata de forma si marimea ei. Micuta se poate transporta peste tot usor si functioneaza. De ce zic ca functioneaza? Mi-sa intamplat sa cumpar de la un magazin o boxa la 50 de lei si cand am ajuns acasa am fost total dezamagita intrucat nu aveam cablu sa  conectez la telefon si mergea doar cu cardul.

Boxa mea, la cat am dat pe ea, face mai mult decat trebuie. Tin sa fac o mica precizare, in articolul acesta, in care mi-am exprimat opinia legate de site-urile de unde putem face comanda, am amintit de site-ul Aliexperss. Ca si o comparatie , intre ebay si alixpress, preturile se diferentiaza foarte mult. Pe ebay pretul era mai mare fata de alixpress, iar modul cu paypal e de durata. Cu alixpress merge  cu cardul obisnuit fara alte sisteme de siguranta si traznete.

Leave a Reply

