Accepta provocarea

În acest weekend e timpul pentru o excursie la Lepşa, nu am mai fost demult şi am hotărât să facem o excursie până acolo şi un camping.Nu am mai făcut asta de ceva timp, din diferite motive dar suntem gata să recuperăm timpul pierdut. Dar evident vremea nu mai este ce a fost, mai ales la munte unde este mereu frig, am fost nevoită să caut un ghid de supravieţuire. Nu m-am născut în pădure să stiu cum să fac un foc, sau în caz de urşi ce să fac mai întâi.

Practic am începtu cu un rucsac pe măsura mea, unde încape tot, de la un pacheţel pentru drum, pâna la sac de dormit, şerveţele,prosop si o sticlă cu apă, ca să nu mai vorbim de un aparat foto, încarcator si alte minuni.

Pentru foc…Chibrituri Impermeabile, nu am mai auzit de aşa ceva până acum, sunt 40 de beţe, mai bine nici nu găseam. Chiar mă întrebam ce mă fac dacă începe ploaia. Începutul este greu. Din căte îmi aduc aminte există şi un lichid de pus pe cărbuni înainte de a da foc… cred că ne vom descurca.

Pe lângă acestea trebuie adaugată o masă, scaune, un pavilion , cort, plăpumi eventual sac de dormit, sincer eu le prefer pe amândouă. 2 folii mare, de pus pe cort şi pe pavilion. Pavilionul meu este din panză, şi reuşeşte să se strecoare ploaia prin ea, nu este o senzaţie deosebită să te ridici ud de la masă.

O sa fim un grup în număr mare, deci cred că o să ne descurcăm, mai ales că site-ul

O sa fim un grup în număr mare, deci cred că o să ne descurcăm, mai ales că saitul TotalMag mi-a amintit de traditia noastră de a merge la munte cu cortul pentru un weekend, şi de gama variată de produse de unde chiar ai ce allege, nu numai pentru camping ci şi pentru alte activităţi.

mi-a amintit de traditia noastră de a merge la munte cu cortul pentru un weekend, şi de gama variată de produse de unde chiar ai ce allege, nu numai pentru camping ci şi pentru alte activităţi

3 thoughts on “Accepta provocarea

Leave a Reply

