Ce se intampla?

Este adevarat cca nu am mai scris ,dar am fost ocupata cu ultimele teze din viata asta si cu pregatirea pentru Bacalaureat.

Weekend-ul trecut am fost in Bulgaria pentru banchet si a fost cat de cat frumos. Marea este farte rece, doar cativa colegi s-au aruncat la o baie, restul.. mai cu capul pe umeri, am stat pe plaja si am facut poze.

Evident, nu au lipsit si incidentele, cum ar fi o mana rupta inca din prima zi si colegii care s-au facut praf si prastie, dar cine i-a bagat in seama? Acum a inceput numaratoarea inversa, ma preatesc ce probele orale si de Bac , sper sa fie totul bine.

6 thoughts on “Ce se intampla?

  1. morra1969 says:

    BAFTA la examen! Ce varsta frumoasa!!
    (Sa fii atenta si la scris, aici iti lipsesc unele litere de prin cuvinte dar la examen sa iti faci timp sa verifici lucrarea.) Si sa ai incredere ca va fi bine!

    Like

    • Multumesc de sfaturi. Faptul ca imi lipseau cateva litere, recunosc, sunt in conflict cu tastatura. Inca nu am depasit momentul. Legat de Bacalaureat, sper saa fiu coerenta si sa aiba si logica ceea ce scriu, asta e singura problema. Inca o data, multumesc.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

