Am facut si pasul acesta! >.<

In final am teriminat cele 12 clase, totusi cu premiu si bursa. A fost frumos, chiar daca relatia mea cu colegii este aprope inexistenta, am observat acum pe final ca cei mai mari dusmani ai mei au devenit buni prieteni, iar olega mea de banca deja face planuri pentru prima pensie, pe unde o s-o spargem.

IMG_7159

Deja simt un gol in stomac si nu stiu daca e de la Bacalaureat, desi grijile nu sunt la nivelul in care zic : NU STIU NMIC, ci mai mult pe ideea NU STIU SA FIU ATENTA LA CE IMI CERE, sau daca am prea mult timp liber si vad ca nu mai suna ceasul la 7 dimineata.

Inca nu realizez ca am sa arunc gheozdanul pe geam si ca nu am sa-l mai folosesc de loc sau ca uniforma e pe cale de disparitie din garderoba. Faptul ca am stricat ordinea… si ca de 12 ani si chiar mai mult, am mers in uniforma si cu gheozdan, deja imi da fiori.

Dupa ce termin si cu Bacalaureatul, sau chiar inainte, am un bax de manuale la care nu mai au trebuinta si care cauta sa fie “arse de vii”.

IMG_7180

Ce este drept, e ca gratarul nu se aprinde singur, dar ma deranjeaza ideea ca nu stiu nici un pinct din orasul meu unde as putea sa dauu maculatura.Nu ma intereseaza banii, ci doar a stiu ca nu s-au taiat cpacii de geaba si s-au dus la groapa de gunoi. Pe langa astea ar mai fi si 2 topuri de hartie.

In final, am sa inchei cu citatul ce a fost scris pe diploma mea : Fie ca ziua de ieri sa fie amintire, cea de maine promisiune. Dar bucura-te de ceea ce ai realizat azi.

Leave a Reply

