Fericita, pana peste cap!!

Nu prea am mai scris nimic pe blog in ultima perioada, dar numai eu stiu cat am indurat si cat am invatat in ulimul an de studiu.

Am trei dosare (in media cam 520 de pagini) si un registru plin de istorie e care l-am tocit si inchei apoteotic cu 12 pegini la logica (care le-am invatat in ultima saptamana si la care am luat si cea mai mare nota).

Daca ar fi acum sa zic, inca nu mi-am revenit din soc, am luat examenul de bacalaureat si nu mai am nici o grija, nu mai am nici un actipild la care sa ma uit si sa il invat. Mi-a ramas doar placerea de a vedea toate materialale pe care le-am invatat arzand in flacari.

Leave a Reply

