Programul de vacanta

Nu cred ca am spus pe undeva, dar eu imi fac veacul noaptea. Nu stiu cat de activa am fot ziua cat am fost noaptea, in perioada testelor, care in complexitatea lor nu prea mi-au latat timp si pentru mine. Dar asta s-a terminat.

De cad ma trezesc, ritualul obisnuit, cafeliuta de minimeata, patul facut, o grebla prin par si verificatul mailului.

Dupa trag o fuga pana la sala unde stau doua ore sau mai mult, depinde de ce toane am. Dar chiar si aici e un ritual, ia adidasi, ia apa, prosopul, deodorantul, pamponul, clama, telefonul, inca o sticla cu apa, la nevoie ,dar si pe caldura asta….

Ajung acasa, rontai ceva, apoi fac putine cumparaturi, pe la ora 13, ca doar nu e “chiar atat de cald afara”. Ma intorc si fac un dus, mai arunc cateva pufuri de parfum pe mine, doar sunt fata si ma apuc de curatenie prin casa. Nu e usor sa ai grija de un apartament cu 4 camere si de un papagal care nu stie decat sa faca mizerie.

Daca mai solicita cineva, mama, tata, sa mai faca cumparaturi prin celalalt capa de oras, ma urc in masina si ma duc dupa ei si dupa mofturile lor. (ajung in 30 de minute, asta daca nu ma ratacesc)

Si inchid ziua cu un dus si o plimbare pe faleza, ca sa ma aerisesc, poate si un pic de internet sau o excursie in celalalt oras pentru un film.

Rexona_infografic-586x800

Leave a Reply

