Mai sunt 16 saptamani

Am vazut recent o poza pe Facebook, legata de vremea calda. Daca nu iti place caldura, aduti aminte ca in 16 saptamani vine iarna si trebuie sa dezapezesti masina si strada, intrucat imeni nu se gandeste la tine si daca poti ajunge la servici.

De aceea am intrat pe site-ul Total Mag si am gasit acolo o lopata pliabila. Mica dar iti faci treaba cu ea si nici nu ocupa mult loc in porbagaj. Am avut una de 1.50 de centimetri, a functionat o iarna, la a doua s-a rupt in dupa. Nici nu am carat-o 24/24, dar am fost multumita, avea lama de fier si am reusit intr-o ora jumatate sa dezgrop masina. Cu lopata asta mai mica, o sa imi ia ceva mai mult, dar la nevoie o scoti din porbagaj de nu se vede, sau din parcare.

img.php

Descriere

Lopata pliabila. Accesoriu de neinlocuit in situatii dificile, se pliaza pentru a se transporta cu usurinta. Indispensabila in porbagajul fiecarei masini alaturi de trusa de prim ajutor. Lopata de campanie pliabila din metal.

Pentru camping, outdoor, bushcraft.

Manerul + lopata desfacuta are 18.5 cm,

– pliata 7.5 cm

– lopata are 4.55 cm latime si lungime 6 cm

Leave a Reply

