Cate realizari poti sa ai in 31 de zile? DESTULE

HEY~~

Cred ca m-am vaitat destul despre examenul de Bacalaureat si frica pe acre o aveam, chiar daca eram cat de cat pregatita… adica incepeam sa vorbesc prin casa in metafore si citate preluate de la  Novalis, Lucian Blaga, Eminescu, Cosbuc etc. de se ferea toata lumea de mine si eu nu stiam de ce.

Ce a fost a fost, am reusit sa trec cu succes si am reusit si la facultatea pe care mi-am dorit-o, la fel si prietenele mele, fiecare la alt profil si chiar ne adunasem la o masa impreuna si discuram “cand o sa ne vedem pe o banca in afara liceului despre ce o sa discutam, ca nu o sa avem nimic in comun…”. Dar asta cred ca o sa fie ultima noastra problema.

Desi, dupa ce am terminat cu Bacalaureatul, este moda acum sa dai si un test inainte de a intra la facultate, dai da cum, sa intrii asa usor? nu se poate. Si mai stai inca 7 zile in tensiune si rezolva 303 de intrebari. Ajunsesem la un moment dat sa fac cate 100 in 6-9 minute.

O luase-m razna la un moment dat, dar am intrat la buget si asta m-a adus inapoi cu picioarele pe pamant.

Acum stau si ma gandesc la cat timp liber am acuma si pentru prima data de cand a inceput clas a 12-a, ma bucur de putin timp liber.

-27149636

Leave a Reply

