Cumparaturi online

Hello, de ceva timp am plasat o comandă pe internet. Am mai spus aici de ce prefer să cumpăr online şi care este site-ul la care accesez cel mai mult. De multe ori când mă hotărăsc asupra unei comenzi, mai adaug încă 4-5 produse pa lângă, asta e treaba cu mine. Şi astfel am ajuns să mă duc luni după un produs, să petrec o oră pe drum şi încă câteva minute să îmi ridic un produs, ca mai apoi să primesc marţi un alt tichet cum că ar trebui să mă duc iar să mai ridic încă un produs. Aşa că m-am hotărât să mă duc la mijlocul săptămânii să ridic câte cava, având în vedere că trebuie să primesc 10 pachete, nu mai am de gând să mă duc zi de zi. Chiar mă sfătuia un prietenii să mă angajez la ei, că tot mă duc zi de zi.

Am primit recent aşa cum spuneam, un set de pensule. Am găsit o ofertă, de la 16 dolari la 4 dolari şi jumătate. Având în vedere că noi plătim taxe vamale dacă suma pachetului depăşeşte 10 dolari, asta a fost o ofertă foarte bună.

IMG_7378

Sunt 3 pensule de buze, una de fond de ten, una pentru rimel, 5 pensula pentru eye shadow, 2 pentru conturul feţei, 3 pentru sprâncene, o pensulă de tip burete, 3 pensule pentru conturul nasului şi una pentru tuş.

Fiecare este împachetată separat şi ceea ca m-a dezamăgit complet este faptul că în poză de pe site arată că pensulele sunt inscripţionate, iar în realitate nu sunt. Ăsta este marea mea neîmplinire.

IMG_7379
Voi ce tip de pensule folosiţi cel mai des şi dacă aţi cumpărat de pe internet ce impresie aţi avut?

Leave a Reply

