Intre doua excursii, merita o oferta

Desi titlul face trimitere la o locatie de vacanta, de relaxare, trimiterea este , de fapt, la un Black Week, organizat de Outlet. A mai amintit de aceasta firma aici si chiar am avut placerea sa experimentez un set de pat care mi-a intrecut asteptarile. Desi se zice ca ceea ce e facut in Romania, e lucru facut de mantuiala, lenjeria de pat este de foarte bunca calitate si este exact ceea ce apare si in descriere, mult bumbac.

Am ajuns la o concluzie in ultimii ani, Romania nu are un Black Friday a iei; mereu apar pe internet Black Friday azi, Black Friday peste o saptamana, nici nu mai stiu exact cand este cu adevarat. Apreciez insa ca cei de la Outlet s-au ganidit sa numeasca actiunea de reducera a preturilor Summer Black Week si mai mult, au introdus o gama si mai variata de produse care face concurenta preturilor.

Ar fi cat de cat bine, zic eu, daca fiecare firma si-ar organiza propriile reduceri si nu s-ar lua dupa turma. Pot sa spun ca am asteptari mai mari de la acest site, dupa ce am primit lenjeria pe care am comandat-o, sper sa faca progrese si sa fie un brand pentru noi. Poate ne laudam si noi cu ceva facut in Romania, autentic.

Din cate am vazut si-au schimbat interfata cei de la  lenjerii de pat outlet, e un pas bin, asta inseamna ca sunt pusi pe fapte mari.

Va invit sa profitati de aceasta  reducere si de programul oferit de site-ul precizat si astept pareri, daca ati incercat sau daca v-a impresionat cu ceva, in mod special.

Tin sa o mentionez pe prietena mea, care poate sa ofere o nota critica asupra lenjeriilor avand in vedere ca ea este mai greu de multumit.

Leave a Reply

