Prima zi de scoala, nu pentru mine ci pentru ei!

Am fost astăzi să îmi mai văd o dată şi să îmi iau rămas bun de la liceul meu, de la clasa mea şi de la profesorii mei. Totodată am văzut şi feţele celor de-a nouă. La fel ca şi acum, generaţia nu s-a schimbat, puşi pe soţii şi glume de genul “orele încep mâine?”.

Dar i-am sfătuit noi bine, să nu se ducă la barul din faţa şcolii, să nu rămână fetele însărcinate, să nu abandoneze şcoală… colţul vesel, diriginta a zis că îl va purifica, punând câteva fete cuminţi. Poate aşa o să scape femeia de coşmarul pe care l-a avut cu cei patru băieţi care stăteau în acel colţ.

Am văzut mai mulţi părinţi decât erau la noi. Cel puţin la mine nu a venit nici unul, dar nici atunci nu mi să părut că erau mulţi. Generaţia asta… parcă au gură închisă. A trebuit să vină un părinte la diriginta ca să întrebe de abonamente şi de carnete.

Te rog, pe noi nu ne-a ajutat nimeni, ori cumpărăm bilete, ori colegii mai dezgheţaţi se duceau la secretariat şi cereau o hârtie care să ateste faptul că erau elevi. Dacă şi la liceu te mai şterge mama la fund… e grav.. Oricum, îmi place enorm generaţia mea, nu suntem comunişti, nu suntem “basişti”, suntem doar precoce şi nu prea iertăm noi pe nimeni, decât după răzbunare:)

Leave a Reply

