Super Blog, pentru a treia oara.

Da, aşa cum scrie în titlu, voi participa la acest concurs pentru a treia oară şi recunosc cu puţină jena că niciodată nu am reuşit să duc concursul până în ultima etapă. Ba mă trezeam târziu, ori nu mai aveam inspiraţie… Sau aveam prea puţin timp.

Şi de data aceasta plec la drum cu speranţa că voi reuşi să termin acest concuri, fie că am să câştig ceva, fie că obţin experienţă. La fel ca şi seriile trecute, am să mă apuc să cunosc “adversarii” care până acum mi-a făcut plăcere să le citesc blogg-urile.

Ţine prietenul aproape şi pe duşman i-al în braţe. Sincer nu ştiu ce îmi rezervă aceste probe, dar din câte îmi aduc aminte, din super blog 2014, chiar a fost ok campaniile şi amuzant în acelaşi timp. Să îmi văd “catalogul” cu note pentru fiecare articol. Erau dăţi în care postăm câte două articole pe zi şi uitam să mă uit la note, ca să nu mai vorbesc că nu am avut ocazia să mai fac şi contestaţie.

Chiar dacă nu am atins nici un premiu până acum, am să încerc şi de data asta. A treia oară cu noroc.

Vă poftesc şi pe voi să vă înscrieţi, viitori inamici:).

3 thoughts on “Super Blog, pentru a treia oara.

  1. Bine ai revenit in SuperBlog! 🙂

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. 🙂 Inspiratie din plin si toate cele bune!

    Like

Leave a Reply

