Podoabă capilară ce a fost şi ce a rămas

Chiar din titlu reiese “doliul” puntat de mine pentru cel par bogat şi neatins din copilărie. Până să se fi inventat placă (şi nu, nu îmi întindeam părul cu fierul de călcat) sau drotul şi nici nu era nevoie, întrucât aveam un păr creţ de toată frumuseţea. Aveam…
Majoritatea dintre noi, fetele, începem să ne lipsească părul des, mătăsos, lucios ca în tinereţe.
Mă dau ca exemplu când spun că părul meu era foarte des şi creţ în copilărie, fapt ce nu pot să îl spun că mai este valabil şi în prezent.
Cum au reuşit performanţa? Multă placă, mult drot, multă spumă, uscat cu foehnul şi cam s-a zis zilele de fericire pentru părul meu.
Când eram mică, aveam probleme cu scalpul, mereu făceam cojite şi am încercat de toate, cu oţet, cu săpun de casă, cu ou şi miere, castraveţi sau cafea, cu ce nu am încercat eu oare. Am combinat fel de fel de produse naturiste sau cele recomandate de dermatolog, ca în final să urmez sfatul unei farmaciste şi să cumpăr un produs, destul de scump, care în final şi-a făcut datoria şi am scăpat de o problemă. Dar aşa cum îmi este baftă, am scăpat de o problemă şi am dat de altele.
Am utilizat acel şampon timp de mai mine de trei ani şi nu mi-am dat seama (şi nici nu scria ce efecte adverse pate avea) astfel încât părul meu a devenit despicat, şi aspru.
De parcă nu era de ajuns, am început să îmi mia decolorez şi părul apoi să îl vopsesc iar la interval de trei zile. Apoi să îmi schimb părul o dată la jumătate de an, pe lângă placă, drot, uscător de păr, fixativ.Cu ce am rămas? Cu un păr rar şi drept. Poate că v-aţi dat seama, dacă nu, ţin să precizez că foloseam spumă de păr cu regularitate şi drotul, întrucât îmi doresc să obţin din nou părul creţ şi nu mai îndrăznesc să îmi fac îmi fac şi permanent, am dormit şi cu bigudiurile în cap, cu basmaua legatã peste bigudiuri, aşa cum am văzut şi la mama mea Dar nu iese întotdeauna buclele cu drotul şi încerc cu placa, dar fata noroc şi de data asta întrucât nu prea înţeleg cum ar trebui să răsucesc părul. Dar firea mea perseverentă mă lăsa fără să obţin succes, încă un motiv pentru care părul meu nu mai este ce a fost.
Acum, după tot dezmăţul, caut să îl readuc la forma lui normală, la strălucirea lui şi poate devine şi el mai des. Poate. Am încercat un balsam de păr, o mască de păr, am încercat şi o soluţie de creştere a părului de la Gerovital cu petroleum. Am auzit recent şi de gama Gerovital Tratament Expert Anticadere, pentru căderea excesivă de păr. Cred că intru în categoria fetelor care, dacă se ambiţionează un pic, în două luni cred că facem şi meşe de păr, din părul căzut.
Am căutat o gamă completă de produse pentru problema părului meu. Prefer gama completă întrucât ştiu când şi cum funcţionează şi se succed una pe alta. Am căuta produse româneşti de calitate, evident a trebuit să aleg dintr-o gamă variată de produse şi de producători, cu preţuri variate şi am început să le elimin după un raport calitate-preţ.
Pe linia priorităţilor, ţin să îi readuc sclipirea şi să devină din nou des, utilizând Şamponul anticadere de la Farmec şi produsele aferente.

farmec_superblog
Cu acest articol, particip la SuperBlog 2015.

One thought on “Podoabă capilară ce a fost şi ce a rămas

Leave a Reply

