Cum să te faci remarcat?

Poate aţi fost la doctor sau la poştă sau la un birou de avocatură în viaţa asta şi aţi văzut că se stampilează unele hârtii cu numele instituţiei cu un nume, o adresă sau un număr de telefon. De ce? Nu cred că ar avea cineva timp să îşi noteze pe o hârtie câteva date de contact, dar mai sunt şi ştampile cu rolul de a legifera câteva documente sau de a le autoriza.
Dacă ar fi să îmi fac o ştampilă, nu tiu exact cum o să arate, nu am un model anume în minte, dar îmi aduc aminte de reacţia mea când a ajuns o ştampilă, scoasă din funcţiune, pe mâna ea. Nu cred că a scăpat vreo hârtie din mâna mea fără să fie stampilata de cel puţin opt ori. Eram mică, am o scuză. Dar nu m-am oprit la hârtii ci am luat şi pereţii şi vasele de flori la ştampilat.
Acum mă pot lăuda că am depăşit momentul stampilării universului şi încep să mă gândesc la o ştampilă care să mă reprezinte. Pentru cariera mea de viitor avocat ar fi ceva ideal. Ceva original în primul rând, care să mă scoată din banalitatea celorlalte stampile şi să îşi dea toată lumea seama că generaţia asta, necomunistă îşi face simţită prezenţa, ieşind în evidenţă prin simpla originalitate şi nou. Fiind secolul vitezei trebuie să ne conform cu cerinţele.

Stampila_gadget_colop_superblog
Nu m-am gândit în mod expre la meseria de avocat/notar atunci când am ales această ştampilă, cred că s-ar potrivi mai bine la IT sau stampila unui club de fâţe, întrucât este nevoie de un program ca să citească acest cod de bare şi de internet.
Este original, are calitatea asta, interesant şi stârneşte curiozitatea. În momentul de faţă, “publicul” vizat pentru citirea acestei stampile este de 50 la 50. Mai sunt câţiva, jumătate, care încă nu au descoperit internetul sau smartphon-urile.
M-a inspirat profund ideile de la Colop şi chiar m-a determinat să apreciez una din ele, întrucât părea neobişnuită. Dacă spuneţi curioşi căutaţi şi voi stampilele personalizate şi vedeţi ce model v-ar plăcea.
Cu acest articol, particip la SuperBlog 2015

Leave a Reply

