Prima dată când am realizat şi cumpărat un tricou inscripţionat.

Am fost într-un concediu, în Bulgaria şi am văzut mai multe standuri cu tricouri inscripţionate cu diverse mesaje sau desene realizate manual pe haine şi m-am gândit să fac şi eu unul. Am ales să îl inscripţionez pe ambele fete, să am un fel de amintire şi astfel, pe o parte îmi aduc aminte că  am pus sigla de la “Romanii au talent” cu modificarea de “Drink got talent”, iar pe faţă, un mesaj, mai mult impresie în engleză, cu ” mama mea a fost la Albena şi tot ce a putut să îmi cumpere a fost acest tricou de doi bani”.
Ideea în cazul meu a fost să am ceva, o amintire. Acelaşi lucru nu îl pot spune şi despre iniţiativa organizată de Anonymous pe internet sau alte evenimente, de a cumpăra tricouri deja inscripţionate să să te duci tu direct la un magazin care se ocupa de aşa ceva şi să ţi-l faci tu cu mesajul dorit. Evident gama se lărgeşte, poţi face de la brelocuri la tricouri şi până la conserve sau etichete de şampanie. Ideea e de a reprezenta o idee sau de a transmite un mesaj, aici mă refer la un tricou imprimat cu o reclamă, ceva ochios care să te oprească din drum ca să îl citeşti.
Mi-am propus şi eu să particip la un eveniment şi tot caut pe fel de fel de site-uri tricouri personalizate şi dau de tot felul de tricouri cu inscripţii amuzante, căni pentru şefi, şi aşa mai departe.
Nu sunt genul care să iei pe stradă cu un tricou pe care să fie inscripţionat ceva legată de societate sau o critică, dar ceva amuzant sau o replică bună, cunoscută, gen: ” priveşte cerul”, eu o consider una mai adecvată pentru generaţia noastră. Cu cât iese mai tare în evidenţă cu atât este mai bine, de ce nu?
Legat de un eveniment, că tot mă leg de subiectul acesta, da, ar fi o modalitate originală de promovare şi chiar ar merita. Dai o sumă de bani şi faci tricouri funny sau trcouri cu mesaj aşa cum vrei tu, apoi să ieşi pe strada îmbrăcat aşa. Are ceva original. Eu aşVY0Pz6C7w1_tricou_alb fi atrasă şi mai tare dacă văd mai mulţi oameni îmbrăcaţi cu acelaşi mesaj, mă face să mă gândesc că acei oameni chiar au ceva de zis.
Un alt exemplu ar fi acei pantofi pe care mirele îi poartă mirele la nuntă, aceia pe care scrie pe talpa “SAVE ME”. Aceia chiar ar fi originali şi ar mai reduce un pic acea tensiune, pentru invitaţi.

Cu acest articol particip la SuperBlog 2014

Leave a Reply

