Brtari handmade cu gravura

Braţările handmade cu gravură

Probabil aţi auzit de tot felul de brăţări handmade sau de DIY, acum că tot este în trend. Mereu am vrut să am aşa ceva, sau măcar o brăţară a prieteniei, dar am văzut că nu am parte aşa că m-am apucat să caut ceva în genul, ca să surprind prin originalitate, în grupul meu de prieteni. Întotdeauna la un costum sau o îmbrăcăminte trebuie venit şi cu u accesoriu care să scoată în evidenţă, să atragă atenţia. Sunt şi genul de faţă care trebuie să aibă o brăţară care să se asorteze. Sertarul e plin, dar niciodată prea plin.

Ce ar fi mai original decât brăţară cu o gravură din argint? Pare interesant dar încă nu am terminat. Site-ul handmaderomania.com pune la dispoziţie şi acei: “bănuţi de argint” 952 sau de aur, fără inscripţie, în caz că vrei să gravezi un nume special sau o imagine, imaginaţia poate să continue de aici. Acel bănuţ la care să adăugă şi un şnur de lungimea şi grosimea pe care vrei, vine însoţit şi de un certificat de garanţie.

Este un cadou unic şi original pentru ziua cuiva, întrucât nu poţi obţine două lucruri la fel dintr-un unicat:). Am plănuit să fac un gest pentru prietena mea, care a reuşit să mă suporte patru ani de zile şi ştiu cât de mult îi place argintul şi că e metalul ei favorit încât m-am decis să aleg din gama lor de brăţări personalizate prin gravură sau mai pot lege din brăţările gravate cu fotografia cuiva.
Câteva modele de braţări care te scot în evidenţă şi la care mă refeream un articol sunt:

opp_image_1_41 opp_image_2_41

Dacă aţi încercat aşa ceva sau aţi făcut cadou sau chiar dacă aţi avut norocul să primiţi una din aceste brăţări, ce impresie aţi avut?

2 thoughts on “Brtari handmade cu gravura

Leave a Reply

