Samponul meu cu henna pentru parul roscat

Am primit acum ceva timp un şampon pentru părul roşcat cu henna. Si acum m-am gândit să fac şi un review.

Cu ce să încep, cu începutul cel mai bine. Părul meu este vopsit roşcat şi de cele mai multe ori folosesc vopsele de păr cu amoniac, asta înseamnă cam… R.I.P. păr. Mai rar mai iau şi un colorant sau ceva de genul, sau o vopsea fără amoniac. Cu scalpul meu , pretenţios, de fac coji de la orice şampon cu excepţia celor de la Vichy. Acest şampon l-am găsit cu ocazia schimbării numelui unui magazin în Rangali. Acolo găsiţi fel de fel de produse naturale, de la şampon până la ruj şi produse pentru copii. Acum am văzut că au şi oferte de Halloween.

slide-side6

Ce spun ei despre cest produs:

revitalizează părul
prelungeşte culoarea părului vopsit
oferă strălucire şi un aspect sănătos al părului

Cam asta zic eu :

Aspectul sticlei este plăcut, transparentă şi se vede bine cât mai are
Face multă spumă
Miroase a cartof tăiat când îl aplic pe păr, deci clar e natural, dar nu persistă (sincer nu aş vrea să miros a cartof când ies afară)
Sticlă are 300 ml şi ţine destul de mult….4 luni şi deja am consumat jumătate
Când torn şamponul, are culoarea roşu închis dar când îl aplic e ar devine alb (spuma), nu mă deranjează, dar dacă cumpăraţi ceva de genul să nu vă speriaţi
Într-adevăr vopseşte părul, mai ales la rădăcină. Am părul natural de un castaniu închis si  reuşeşte să îmi schimbe cularea într-un roşu închis, dar e ok.
Părul devine catifelat şi îl protejează un pic, din câte îl simt eu la mână.

Preţul variază între 30-40 lei? Ştiu că acum e la ofertă şi e 29 lei, dar preţul întreg e de 35 lei.

IMG_7467

Aveti aici un link catre MAGAZIN, si un link catre SAMPON.

Leave a Reply

