Dragos vrea sa-l vada pe Mos Craciun

Bună tuturor,a trecut ceva timp ce când nu ne-am mai auzit, dar acum a vin sărbătorile m-am gândit să scriu şi eu câteva rânduri despre spiritul crăciunului.
Spun că aştept cu nerăbdare crăciunul, e acel spirit care intră în toate casele şi ne transformă parcă în alţi oameni. Şi acum îmi mai aduc aminte de acea emoţie pe care o aveam când vedeam bradul “adus de Moş Crăciun pe balcon” şi cu ce ochi critic făceam brăduţul. Totul să fie simetric şi la perfecţie. Acele emoţii pe care le aveam, aşteptând să văd ce cadouri o să primesc, în timp s-au diminuat, mai ales când am trecut la “next level”.
De câţiva ani, nu mulţi, am început şi eu să pun câteva cadouri pentru părinţi sub brad şi am rămas uimită când am văzut ce fericiţi pot fi, mai ales că nu ştiau ce sunt cu cadourile acelea, întrucât nu ei le-au pus.
A fost un sentiment puternic să văd cât de fericiti pot fi şi atunci am realizat şi eu din propria mea experienţă că spiritul Crăciunului este să dai cadouri şi să te mulţumeşti cu feţele lor surprinse şi fericite.
În perioada asta văd că toată luma îşi apleacă privirea şi către cei mai nefericiţi dintre noi şi întind o mână de ajutor. Chiar şi eu am o activitate la un orfelinat, să facem o surpriză copiilor în prag de sărbătoare.
Vă propun să faceţi un gest de donaţie către Dragoş, un copil cu care soarta nu a fost blândă.
Povestea lui sună cam aşa: “Pe 19 septembrie 2014, familia Szabo din Cluj îl primea cu brațele deschise pe micuțul Dragoș. Fiul mult-aşteptata și dorit al Anei Maria și al lui Claudiu s-a grăbit să îi întâlnească pe cei care i-au dat viață. S-a născut cu două luni înainte de termen, ceea ce i-a asigurat micuțului un mic popas pe la incubator. Din păcate, aparatul care trebuia să-l întărească și să-l pregătească pentru o copilărie plină de iubire și de bucurie i s-a dovedit un dușman veritabil. Căldura i-a afectat băiețelului ambii ochi, iar acum riscă să nu își mai poată vedea niciodată părinții. Diagnosticul de retinopatie de prematuritate de grade 4B și 5 I-a lăsat neputincioși pe mulți medici, atât din țară, cât și din străinătate. Cei din statul american Detroit, însă, sunt dispuși să facă tot ce pot pentru ca Dragoș să se poată bucura de o viață plină de culoare. Șansa micuțului de numai un an și două luni stă într-o operație efectuată la Clinica „William Beaumont”, recunoscută la nivel mondial pentru astfel de intervenții. Familia Szabo încearcă din răsputeri să strângă cei 36.000 Euro necesari pentru operație, însă vorbim de o sumă enormă și de un șofer și o casnică. Drept urmare, numai împreună putem reuși să-l ajutăm pe Dragoș! Orice donație contează!”

Trimite un SMS la 8832 cu textul DRAGOŞ. Suma alocată cauzei este de 2 Euro. Nu se percepe TVA pentru donațiile de pe abonament. În rețelele Telekom și Orange, pentru cartelele preplătite, TVA-ul a fost reținut la achiziționarea creditului. Pentru donaţiile de pe cartele preplătite, în rețeaua Vodafone, utilizatorii nu plătesc TVA. Număr este oferit gratuit cu sprijinul Asociației “Salvează o inimă”.

Leave a Reply

