Ho! Ho!Ho! Ce să vă aducă Moşu?

Aud deja o numărătoare inversă până la Crăciun şi deja sunt presată de timp. Idee de cadouri nu am, dar pretenţiile lor sunt cu duiumul.

Sincer nu sunt genul de persoana care aruncă cu banii în stânga şi în dreapta , de aceea sunt cam mofturoasă când aleg un cadou pentru cineva sau când îmi cumpăr pentru mine. Raportul preţ calitate şi mai nou timpul până ajunge la mine în posesie contează enorm.

Am văzut mai nou pe internet că se face reclamă la un nou site, Dwyn am văzut mai multe oferte de tip : “voucher de 10 lei dacă te abonezi” şi altele, dar în special mi-a plăcut că nu au umflat preţurile de BlackFriday sau de crăciun aşa cum obişnuiesc să facă site-urile din România.

Preţurile sunt accesibile, eu tocmai ce caut un telefon nou, întrucât actualul m-a lăsat în prag de sărbători.

Eu pot să îmi au cu părerea şi să vă recomand în Iphone, deoarece ştiu preţurile de pe toate site-urile şi aici am văzut a este cel mai accesibil.

apple-telefon-mobil-iphone-6-16gb-lte-4g-gri-16197

Nu vă uitaţi în gura mea, eu de fapt încerc să maschez necesitatea unui playstation în casă. Nu că a apărut GTA 5 sau Assassin’s creed, nuuu! Nu vă gândiţi la aşa ceva. Acum să fim serioşi, cine a zis că adulţii nu sunt şi ei copii? Ei sunt nişte copii mă mări, dar tot copii.

Cred că aş face o surpriză fantastică dacă aş cumpăra aşa ceva, legate la un televizor cu o diagonală… cât să ţină loc de geam şi un sistem home cinema, cred că nu ne-am mai vedea la masă şi aş scăpa de gura lor. Ca să nu mai vorbim că mă voi transforma în “Mama Anului 2015”.

lg-televizor-led-lg-84-213-cm-84ub980v-ultra-hd-3840x2160-blu-type-edge-dynamic-uci-hz-1300-14990

Ce-i drept, cum am mai zis, nu cred că o să se joace ei prea mult, întrucât nu o să aibă loc de mine.

Am făcut şi eu lista pentru Moş Crăciun, acum urmează să mă întâlnesc cu el şi să negociem un buget pentru acest crăciun.

Voi ce i-aţi scris Moşului? Sau ce cadouri doreşte copilul din voi?

Leave a Reply

