Let the “STRESS OUT” begin

Bună tuturor, nu am mai discutat de mult. Acum încep să bag o scuză din top aşa că dacă nu vă interesează, daţi Skip.


Am fost preocupată cu facultatea şi cu întâlnirea consiliului de la organizaţia pe care o reprezint. Plus că am avut fel de fel de evenimente care s-au petrecut din iarnă până acum.
The end


Nu ştiu pe câţi dintre voi v-au înnebunit cei de la Litera sau Libiris sau Elefant că nici nu le mai ştiu pe toate cu acea carte :”Gradina Secretă” care costă în jur de 50 de lei sau cel puţin 32 de lei.
Ei bine, pe mine m-au terorizat mai ales că sunt o fană a desenului, chiar dacă eu lucrez mai mult pe desene abstracte şi mai puţin pe “grădina”, lucruri exacte, am zis să încerc mai întâi un şablon. Daca e să dau un ban măcar să îl merite.
Am găsit pe internet câteva poze care sunt în genul cărţii. Titlu mare ca să ia privirile oricui “carte de colorat pentru adulţi”. Cred că cei mici se joacă la calculator sau tableta şi părinţii încep să coloreze în locul lor, altfel nu îmi explic.
E o provocare într-adevăr, să ai grijă la toate detaliile şi modelele , dar ideea aceste acţiuni este să te de streseze pe tine, “marele colorator”.IMG_8017.JPG

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Let the “STRESS OUT” begin

Leave a Reply

