Vine vara bine îmi pare

Acum că tot vine vara şi ,speram să vină cu căldura mai repede, începe şi perioada în care tot părul crescut pe corp din iarnă îşi găseşte un sfârşit.
Eu sunt adeptă unei epilări la mine acasă din mai multe motive, pe care mai mult ca sigur le-aţi întâlnit şi voi:
1) Când am eu nevoie nu poate să mă programeze la salon (pentru că : nu este respectiva persoană, este în concediu, este însărcinată, a murit, are alte programări etc.)
2) Mă trezesc în ultima clipă şi nu are loc şi pentru mine.
3)Este o sărbătoare (cum vine acum paştele şi nu poate)

În concluzie eu trebuie să mă descurc de una singură. Este adevărat că o programare ar trebui să o faci din timp, dar dacă est o persoană ca mine (care se trezeşte în ultimul moment), sau dacă ai multă treabă, eu a propun un set de epilare pentru acasă.
Scurt şi la obiect, ce face omul cu mâna lui se numeşte lucru manual, asta e clar. Poţi să te epilez cum vrei, cât vrei şi când vrei fără să mai depinzi de alt cineva.

Din acest motiv cred că majoritatea apelează la o lamă dată repede pe picioare şi am scăpat, ca apoi în următoarele 24 de ore să revii iar. Am păţit asta când am plecat într-o excursie până la Oradea de 5 zile, teoretic trebuia să mergem la piscină, practic am stat în camera cu buza umflata pentru că “pădurea ” se spusese la loc. Asta este, dezavantajul că eşti fată, dezavantajul că cosmeticiana avea un program full, etc.

Am găsit site-ul TPB care care produse de epilat de toate felurile şi de toate mărimile. Spre exemplu un set avantajos ar fi un aparat de epilat cu ceară şi multe rezerve de ceară pentru epilat. Ce are putea fi mai rău. Stai acasă în confortul tău şi să dai cu ceară şi să rezolvi o problemă pentru o săptămână sau ceva de genul.

Punct lovit, punct ochit. Câte dintre voi preferaţi o epilare cu ceară acasă?

Leave a Reply

