În calitate de şef, aş….

Blogalinitiateve a împlinit 5 ani de când activează e internet. Ce este blogalinitiative? Cred că fiecare blogger cunoaşte această platformă, având în vedere că este dedicată celor ce sunt pasionaţi de blogg şi nu numai. Prin ce se deosebeşte de altă “reţea”? Se deosebeşte prin modul variat de campanii, care nu cred că s-a repetat în 3 an de când activez eu ,vreo una , si de aceea merită apreciaţi.

Am fost provocaţi, noi membrii acestei comunităţi să descriem ce am face noi în calitate de şefi ai blogalinitiative, de pe scaunul directorului.

Eu una aş începe cu o schimbare de imagine, poate u alt design al paginii? Acelaşi stil este de când m-am înscris eu pentru prima dată şi aşa încă mai este. Aş vrea ceva inovativ, ceva care să arată că a împlinit 5 ani. Un alt stil, un alt fond, poate şi un alt model de sigla.

În ceea ce priveşte campaniile, nu prea mă pricep la marketing, dar în zilele de astăzi toate firmele au nevoie de o promovare, în mare parte. Eu cred că aş accepta şi campanii de promovare nu neapărat în ideea de a primi o răsplată , un produs, ci în ideea de extindere cu posibilitatea de a câştiga nişte bani dacă scrii un articol, aici depinde şi de cel care vrea să îi fac reclamă şi de stilul acesta de promovare. Sau campanii de testare. De obicei a campaniile de testare se lăsa cu multe feedback-uri de hate, gen de ce nu am fost ales eu sau ceva de genul, dar aici poate fi interpretat.

Mai multe campanii, asta este de sine înţeles şi chiar aş fi interesată să avem o rubrică în meniu în care să ne vedem, noi blogggerii, toţi ce înscrişi pe această platformă. Cred că ne-ar apropia unu de celălalt şi am şti unu de altul, mă refer că am putea să ne cunoaştem mai bine.

Iar ca director, asta ar fi ceva extra, aş face şi o rubrică pentru fiecare oraş în parte, nu numa pentru anumite oraşe, care văd că s-au mai înmulţit în rubrica “Campanii la nivel”.5-ani-de-blogalinitiative-554x800.png

Leave a Reply

