Să vă poftesc la un ceai?

Acum că în final am terminat cu sesiunea, pot să răsuflu uşurată şi să îmi chem prietenii în vizită la o adunare generală. Şi cum mulţi dintre noi ne-am lăsat de cafea din diferite motive sau au prea multe pretenţii în ceea ce priveşte gustul unei ceşti de cafea, m-am gândit că cel mai bine îi prind pe toţi la o ceaşcă de ceai. Uşor de preparat şi se poate servi fie cu un biscuite, fie cu lapte sau lămâie.

A trecut ceva timp ce când nu ne-am mai adunat şi am pus ochii pe un ceai care ne aduce aminte de băutură noastră oficială şi anume Coctail de Pina Colada. Ei bine am găsit ceai de Pina Colada şi mor de nerăbdare să îl încerc. Evident că acest ceai nu are alcool, deci o să ne putem ridica de la masă şi să ne urcăm în maşini după, dar cred că să fieo surpriză plăcută pentru toţi.

Am avut eu o pasiune acum un an cu ceaiurile, deci cred că o să se aştepte la aşa ceva din partea mea, plus că pot să fac un ceai că nimeni altul, ar trebui să am şi o diplomă pentru acest lucru, având în vedere că este printre puţinele lucruri ce pot să la fac bine în bucătărie.
Vă ataşez şi voia un link de la ceaiul de Pina Colada şi puteţi deasemenea să mai aruncaţi un ochi pe gama lor variată de produse în ceea ce priveşte ceaiul i ofertele lor ce includ şi cadouri.

Leave a Reply

